vrijdag 25 december 2009

Een upate met een kaartje!






Hier ben ik dan eindelijk!
Alweer kerst, we zitten bijna alweer in het nieuwe jaar en ik heb nog steeds geen kaartjes gemaakt.
Ik kan de inspiratie gewoon niet vinden. Maar ben nu veel aan het bloggen en doe nu veel inspiratie op!
Ik hoop toch dat mijn zin in kaarten maken weer terug komt.

Bij deze dus een foto van een van mijn laatste kaartjes die ik gemaakt heb, vind hem zelf heel erg leuk en ik hoop jullie ook!
Op de eerste foto zien jullie de kaart staand, de tweede foto is van de binnenkant en de derde foto is de kaart in zijn geheel, door de vouw springt hij wel weer terug.

Ik vind het papier zo mooi, lekker fleurig. Het is van Doodlebug.

Via deze weg wil ik jullie allemaal een hele fijne kerst en gelukkig nieuwjaar toewensen!
Dat 2010 maar een gezond en creatief jaar mag worden.

Liefs, Patricia

2 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend mooi kaartje! En in het echt is hij nog mooier! En wat een lieve tekst heb je erin gezet!
    Ook bedankt voor je leuke brief! Ben je al aan het terugschrijven :-)

    Liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is very nice, Patricia! The papers are beautiful :) I hope that you find the motivation and desire to create soon so we can see more!

    Thank you for visiting my blog and entering my candy too!

    Love and hugs ~ Lori

    BeantwoordenVerwijderen