donderdag 31 december 2009

De laatste dag van 2009

Jeetje, wat is 2009 toch voorbij gevlogen.
Ik hoop dat 2010 een mooi jaar mag worden en dat we allemaal gezond blijven en gelukkig.
Maar vooral ook een creatief jaar!
Ik heb gisteren weer aan een nieuw kaartje gewerkt, ben alleen op zoek naar mijn Prisma potloden. Heb ze tot op heden nog niet gevonden..
We zijn dit jaar verhuisd en de garage is wel 6x opgeruimd en dan verplaats je dingen en dan weet je niet waar je het gelaten hebt...grr...
Als het goed is dan gaan we volgend weekend weer naar de vuilstort en dan kunnen we weer wat opruimen dus hoop ik ze dan te vinden. Misschien voor die tijd nog, maar ik sta op het punt om 5 dagen te gaan werken en dan komt er niet zo veel van terecht. (update: Ik heb ze gevonden!! Helemaal blij nu.)

Ik wens iedereen een hele fijne avond toe en een rustige jaarwisseling en als je vuurwerk af gaat steken doe voorzichtig! (ik blijf lekker binnen, ben als de dood voor vuurwerk!)

Liefs, Patricia

1 opmerking:

  1. Patricia,
    I got your comment on Making Life.
    You are correct, we were pen pals quite some time ago!
    You can email me at lennire@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen